woensdag 24 november 2010

Pinguin nails

Hihi vandaag kwam ik op een andere blog super leuke nailart tegen.
Ik vond het zooooo schattig!
Dus ging ik dat maken,
Het is niet helemaal gelukt maar voor een 1ste keer kan het er wel mee door.



Mijn nagels zijn wel kort..
Hoop dat ze snel weer groeien.
Maar je ziet wel een beetje dat het pinquins zijn toch?



Het is eigenlijk ook niet zo netjes.
o wat erg!
Ik beloof dat ik de volgende keer wat beter mijn best doe haha.
Let niet op de foutjes hihi.

XOXO Lydia

6 opmerkingen:

  1. Ziet er hartstikke leuk uit hoor! Je kunt echt wel goed zien dat het pinguins zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg leuk en je ziet inderdaad goed dat het pinguins zijn!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat schattig! die nagels ga ik ook proberen!
    bedankt voor inspiratie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeeeeeeeeee ikhadegt insprieratie nodig had alles al geprobeerd leuk voor in de winter

    BeantwoordenVerwijderen