zondag 23 januari 2011

Kiko make up Milano

Ooit wel eens gehoord van het merk kiko?
Ik kende het merk helemaal niet tot dat ik een keer ging winkelen in oberhausen.
In oberhausen zit het grootste winkel- en ontspanningscentrum van europa.
Vorig jaar ben ik hier al een keer eerder geweest.
Maar ik als shopaholic moest daar natuurlijk nog een keer heen.
En ja hoor gisteren was het zo ver.

IMG_3089

Ik heb eigenlijk deze keer alleen maar beauty stuff gekocht.
Tot mijn grootste spijt was er geen leuke kleding te vinden (en het winkelcentrum zag er vorige keer toch echt groter uit met leukere kledingwikels ??).
Ach dat was vast, omdat het de eerste keer was.
Hebben jullie dat ook wel is dan ben je ergens al een keer eerder geweest en dan de volgende keer is het eigenlijk helemaal niet zo mooi en leuk zoals jij dacht??
Back to the point kiko is echt een geweldig merk en ook nog is goedkoop.

IMG_3093

Ik heb me dit keer heel erg ingehouden, want ze hebben daar super veel nagelak. En dat voor maar €3,50 wat heel cheap is voor 11 ml. Ik ben voor een baby roze kleur, aubergine kleur met groene en goude glitters en een rood/bruine kleur met hele kleine glitters gegaan.

IMG_3097

2 lip gloss pencils, normaal zou ik deze 2 kleurtjes niet kiezen, maar ik moet zeggen dat ze echt prachtig zijn.

IMG_3098

Shine lipgloss en een lip pencil.

Dit waren mijn aankoopjes, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.
And have a nice/lazy (or active) sunday <3

xoxo Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Hey,

    ik zag je reactie op mijn blog maar hij is opeens verdwenen, kan je hem opnieuw plaatsen misschien? Anders staat mijn reactie zo stom, lol :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee!
    ja ik heb in parijs ook kiko gekocht. echt geweldig merk, supergoedkoop! maar ik zag je reactie op mijn blog, dat shirtje was van de H&M maar is alweer een tijdje geleden ik weet niet of ze hem nog hebben hoor, loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kocht het in Rome, echt geweldige make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn precies lip gloss pencils? :)

    BeantwoordenVerwijderen