maandag 24 januari 2011

You're my baby love..

Ik liet jullie gisteren al mijn aankoopjes van kiko zien.
En en hele lange tijd geleden hadden wij een shoplog laten zien van nailXL, waar we konad nail art stamping hadden gekocht.
Elke keer als ik het probeerde zag het er gewoon niet leuk uit.
Daarna was ik het eigenlijk een beetje vergeten.
Tot dat ik me vandaag verveelde en mijn nagels maar weer eens ging lakken.
Ik had lekker de tijd dus muziekje op en nageltjes in de lak haha.
Dit is het resultaat geworden:

IMG_3125IMG_3123IMG_3121IMG_3104IMG_3120IMG_3117
Konad imageplate m57

Ik vind hem erg cute geworden ^^
Wat vinden jullie er van? En hebben jullie ervaring met konad?

xoxo Marjolein

ps. oldschool song 'baby love'

4 opmerkingen:

  1. ahhh ik vind het echt supercute geworden ;D

    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah supergaaf!
    Waar heb je die besteld if I may ask?
    Ik zoek al lang naar precies dat plaatje haha!

    &Over je reactie,
    aaaah nee asians zijn niet 'cute' XD
    Ik krijg dat echt zo vaak te horen,
    ik ben niet cute (6) gne gne!
    Maar het was wel supergrappig zoveel bij elkaar ^^

    BeantwoordenVerwijderen