donderdag 24 februari 2011

We have a lucky giiirrl

heeey
Ik heb al zo lang niks gepost.
Dat komt omdat ik eigenlijk 2 weken lang van 8 tot 5 moest stage lopen.
En daarna best wel moe was :$
i'm sorryy!



Maar hierbij maak ik wel de winnaar bekend van onze winactie!
Wat een beetje aan de late kant...
(maar liever laat dan nooit?:))

De winnaar van onze winactie is:

http://powerflower-x.blogspot.com/


Ben jij dit niet? :(

helaaaas maar er komt vast nog wel een andere winactie, misschien heb je dan meer geluk?

We love our followers!


xoxo lydia

3 opmerkingen:

  1. YAAAAAAAAAYYY
    ik ben echt heel blij dat ik deze prachtige ring heb gewonnen!! :D
    dankjewel lieverds <3

    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel raar, hij is nog niet aangekomen :s
    Trage postbodes :p
    Xox <3

    BeantwoordenVerwijderen